czwartek, 19 lipca 2012

Nabór redaktorów

Cześć. Jak widzicie blog upada . Mało osób komentuje nasze posty. Jak loteria jest to z 20 osób się zgłasza :D Z czego bardzo się ciesze nawet, ale miło by nam było też abyście komentowali.
Więc , jest nas tylko 3 ( Ja , Ola , Stella ) z tego powodu organizuje " Nabór na Redaktorów "

  Wymagania :

- Mieć chociaż 12 lat
- Nie robić błędów ortograficznych .
- Mieć trochę czasu na SD.
- Pisać codziennie chociaż 1 notkę :).
- Raz na jakiś czas zorganizować loterię


  Musicie pod tym postem w komentarzu , napisać coś o sobie,
np. Imię , Wiek. Czym się interesujesz itp. . (+  Napisać coś odnośnie punktu :Wymagania: )
 Proszę napisać również czym chcielibyście się zajmować na blogu ;) I czy prowadzicie jakieś jeszcze blogi :D
Wybiorę tylko 2 / 3 redaktorki które zatrudnię na okres próbny . Z czego później po tygodniu wybiorę 1 /2 które zostaną z nami na stałe :)

Osoby które wygrają i zostaną z nami na sam początek dostaną odemnie :
- Reklama w pasku bocznym na 1 miesiąc
- 20 SD
- Obrazek Doll w pasku bocznym


Więc powodzenia :)
Wyniki ogłoszę w niedzielę ( 22 lipiec )

Pozdrawiam Olax100

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ola ja też chcę pisać na blogu tylko że jak już wiedziałaś byłam na kolonii, wróciłam wczoraj. A więc jak mogę pisać dalej?

Nikolst

Rev.. pisze...

No to tak, Jula. Lat 13 -.- Interesuję się głównie muzyką, sportem, zwierzętami. Co do zajmowania się blogiem to powiem ,że mam kilka pomysłów. Mam dużo czasu, często jestem na sd ;D Kiedyś już pisałam na tym blogu.. chyba tyle ;D Pozdrawiam

CooLJulka_xD

very_important (swiadomosc) pisze...

Kinga
lat 14
Interesują mnie : muzyka, rysowanie, stardoll, granie na gitarze. Na blogu chciałabym oceniac doll i apartamenty, lecz mam jeszcze kilka innych pomysłów. Nie mam dużo czasu ale nie będę zaniedbywac bloga. Prowadziłam kilka blogów lecz zostały usunięte (niestety).

swiadomosc

klaudia pisze...

Klaudia lat 14
interesuje mnie stardoll i moda no i dużo innych rzeczy, które nie są tak ważne :P
Na blogu mogę robić metamorfozy doll lub oceniać lalki, lub coś w tym stylu jak hot or not.
Jeśli się zdecydujesz na mnie to daj mi znać na stardoll mój nick to sonia382

Aleksandra Badzio pisze...

Klaudio, z chęcią byśmy Cię przyjęły, ale problem w tym, że bloga zawiesiłam z pozostałymi redaktorkami, tzn już nie piszemy tutaj, musiałyśmy zająć się innymi ważniejszymi sprawami itp. Z chęcią byśmy Cię przyjęły, no ale tak jak pisałam nikt tutaj już nie pisze ani nic. Połowę postów pousuwałam i wgl :) Spróbuj pisać do innych blogów, a może akurat uda ci się i będziesz pisać :) Trzymam kciuki ; * Powodzenia :)