piątek, 6 kwietnia 2012

Urodzinowa Loteria

Zorganizowałam dla Was loterię z Okazji 1 Urodzin Bloga, ( 1 maja )

Warunki:
  • Być obserwatorem bloga
  • Zgłosić się
  • Napisać swój nick ze stardoll
  • Mieć 2sd/2sm na odbiór Nagrody

Nagrody:
  • 1 x 100sd
  • 1 x 50sd
  • 2 x 20sd

Nagrody są dość cenne, bo są HB , DKNY, ELLE , archive , andiote , SD. 
Loteria trwa do 1 maja 2012 r. 
Przedłużam - do 11maja 2012
Abym ogłosiła wyniki musi być pod tym postem 120 komentarzy
Wygrać może aż 44osoby. ;)
Jak będzie więcej zgłoszeń dodam może platformy jak kupię.
Redaktorzy NIE mogą się zgłaszać!

Powodzenia!
Olax100

138 komentarzy:

isska pisze...

Zgłaszam się

maja_kesha

isska pisze...

Zgłaszam się

maja_kesha

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się


martunia29

TynkaaBlog. pisze...

Boże,czemu aż 120komentarzy o.O
pewnie aż tylu nie będzie, ale zgłaszam się.

jaka-gwiazdka

Vanesska c: pisze...

Zgłaszam się

julcia84 :)

Lexi ♥ pisze...

Zgłaszam się.

_Domcia_146

tenisistka18 pisze...

zgłaszam sie

tenisistka18

PRECELINA pisze...

Zgłaszam się.;]]
SingerSelenka

Vanilla pisze...

Zgłaszam się
talissa_ar

Anonimowy pisze...

zg się
Posiadam już: hb evil panda narzutka w panetrkę, HB party dress z fudge, hb z pretty'n pink(rózowa skuienka), beret z tingeling, czpke hb, torebkę hb z fudge i złote buty hb.
Pozdrawiam.
Karensis

IceCream pisze...

Zgłaszam się!
Powodzenia ;)

ZielonyKapturek

Martyna Duch pisze...

zgłaszam się

martyniuk1998

olunia1401 pisze...

zgłaszam się ! :)

olunia1401

Iryna. pisze...

zgłaszam się. :)

andziores

Natka. pisze...

Zg się !


l22l

lea pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

zgłaszam się
Gin_y
bloga obserwuję jako galium

nie pisze...

zgłaszam się
Eliandkla

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
gaba-rodak

YourRockMusic12 pisze...

Zg się

YourRockMusic12

MissMiki2 pisze...

Zgłaszam się

MissMiki2

Izus pisze...

Zgłaszam się ;)
iizuuniaa

Kisielowa ^^ pisze...

Zg się
Mam:
Turkusową torebkę HB
Bluzke PEACE HB

werko40

Unknown pisze...

Zgłaszam się!
VirginiaaStar

Stardolowiczka.;D pisze...

Zgłaszam się !

Dusiaaaa

edziak123 pisze...

zg sie
edziak123

edziak123 pisze...

a i trzeba napisac co sie chce wygrac ?

Anonimowy pisze...

edziak123 chyba nie trzeba bo nikt nie pisze

edziak123 pisze...

aha thx

Anonimowy pisze...

Zgłaszam Się :)

martynaCoral

Iwona pisze...

zgłaszam się
bardzo fajne nagrody, myslę, że jest warto się zgłosić :D


iwa-sliwa

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.

LadyCelinka

Diana pisze...

Zgłaszam Się :) . Jak juz mnie wylosujesz poproszę Hot Buys Garter Tank *.* dawno już go poszukuję.

sweetxp

very_important (swiadomosc) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
very_important (swiadomosc) pisze...

Zgłaszam się :) chciałabym dosta sukienkę z pretty in love tą różową
swiadomosc

MissDirtyFresh pisze...

Zgł się

Posiadam HB Peace Shirt :3

MissDirtyFresh

Marlenka :** pisze...

Zgłaszam się


bonjuour

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)

StylistaKamila

tokiohotel19991 pisze...

zgłaszam się


tokiohotel19991

mIchAŁ pisze...

zgłaszam się
MajkaStar1999

... pisze...

Zg się

Julia2011lol

Stokrotka011 pisze...

zg się

Stokrotka011

psychopath pisze...

Zgłaszam się.
Queen_World

Emo-niunia- pisze...

zg się

emo-niunia-

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

zgłaszam się :).

lovejulia.super

-carolla- pisze...

zgłaszam się ;)

mam: hb leather jkt z evil panda, two tone scarf z dkny i hb gold platforms

najbardziej chcialabym ktorąś z sukienek hot buys lub hot buys pocket watch ;)



-carolla-

Anonimowy pisze...

nie moge sie doczekac c;

zuziaroberto pisze...

zg się :P

zuziaroberto

Wiktoria^^ pisze...

zgłaszam się :)
Kat145

Gusia628 pisze...

Zgłaszam się
Gusia628

M pisze...

Zgłaszam się . :*
misia217

MissJustyna5674 pisze...

Zgłaszam się . : ))
Missjustyna5674 Na stardoll.

Anonimowy pisze...

zgłaszam się.
obserwuję blog i mam 2sm/sd.

karolinkusia767

Anonimowy pisze...

zg sie

kala_9507 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kala_9507 pisze...

zgł się


kala_9507

Aga / Aga39381 pisze...

Zgł sie ;d

Aga39381

Rev.. pisze...

Zgłaszam się

CooLJulka_xD

paulus114 pisze...

Zgłaszam się
paulus114

Karolina Kopa pisze...

Zg się :)

DzieciDowna

isska pisze...

Zgłaszam się

maja_kesha

Anonimowy pisze...

zg się
Mam już:
hb w panterkę z evil panda
Flowers dress hb z pretty n pink
hb dress z rio
beret z tingeling
czapka hb z fudge
torebka seledynowa hb
złote byty hb

Karensis

lovelooksky pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
lovelooksky pisze...

Zgłaszam się !

Najbardziej pasowałaby mi nagroda w postaci ubrania , iż nie posiadam SuperStar , więc nie będę mogła odebrać Stardollarów , gdybym wygrała . Ubrania , które już mam ;

Brązowa kamizelka z HB
HB w panterkę z Evil Panda
Różową tunikę z HB z fioletowym dołem z kwiatkami
Hot Buys Garter Tank
Niebieską bluzkę na ramiączkach z ELLE
Niebieską , małą torebkę z HB

Madzik-Owadzik

QuestDia pisze...

Zgłaszam Się

QuestDia

Marcin pisze...

Zgłaszam się ^ ^
Image_Doll

Kamoszkosky pisze...

zg się ;pp

milka981

Wiktoria pisze...

zgłaszam się

koralina2346

kinga277x pisze...

zgłaszam się .
nikcia2

❤❤❤ anetka9995 ❤❤❤ pisze...

Zgłaszam się



anetka9995 ; )

Lady Susann pisze...

Zgłaszam się : )

Challaya

October Leaves † pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
October Leaves † pisze...

zg sie
Marysiasuperkro

Delicium pisze...

Zgłaszam się !
oowocowaaa

Anonimowy pisze...

zgłaszam się

aldona.m

Nikola3210 pisze...

zgłaszam się ;)

Nikola3210

szu pisze...

Zgłaszam się
szu

Megi ;* pisze...

za się ;]
Lucyna345

Nikola3210 pisze...

jak już wcześniej pisałam to się zgłaszam ;)

Ale chciałam dodać że mam niektóre rzeczt z tych :
-platformy ale jak dodasz ;)
-two tone scarf DKNY
-HB w panterkę ponczo biało zielone
-sukienkę HB różową z Pretty In Love
-sukienkę HB z RIO różowo czarną
-torebkę niebieską HB
-czerwone włosy z Archive

Nikola3210

Paula XD pisze...

Zgłaszam się :D
Mam 2 sd , 2 sm :3

PaulaXDD

❤❤❤ anetka9995 ❤❤❤ pisze...

ps. chciałabym naszyjnik (zegarek)

Recipe pisze...

Zgłaszam się :)
Nick:kara12333

Mam:
-kamizelkę HB z Rio
-Narzutkę(?)HB w centki z Evil Panda
-buty Hb emu
-i platformy,ale to jak dodasz :)

Naitine pisze...

Zgłaszam się !

Mam chustę U.S.A

Chciała bym szary sweter hb

caroline332

Unknown pisze...

Zgłaszam się .
Posiadam : 4 , 5 ciuch z pierwszej linijki , 3 ciuch z drugiej linijki ,
5 ciuch z czwartej linijki , 2 , 6 ciuch z 5 linijki . Najbardziej zależy mi na : 1 i 2 ciuchu z pierwszej linijki , 1 ciuch z drugiej linijki ,
2 , 4 , 5 , 6 ciuch z 3 linijki , 1 , 3 , 8 ciuchu z czwartej linijki . Posiadam 2 sm na odbiór nagrody .

Oktusia1

HelloKitty ;d pisze...

zgłaszam się ;)
Posiadam:
Bluzkę z elle z 3 linijki .
Spodenki hot buys z 4 linijki
Szal DKNY z ostatniej linijki
Buty z RIO z ostatniej linijki ;)


zbietka

Anonimowy pisze...

zgłaszam się. ;)
seniqe

kifot pisze...

zgłaszam się :)

nick stardollowy : kifot

julox333 pisze...

zgł się - julox333

zuzeczek pisze...

zgłaszam sie

zuzeczek

_PeRyL_ pisze...

cudowne nagrody, zgłaszam się ;]
_PeRyL_, buziaczki ;*

Kewin20 pisze...

Zgłaszam się;)

Kewin20

oliVia pisze...

Zg. :)

MissAmanda0502

Niksa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dominik pisze...

Zgłaszam się

kasia5400

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
Misskama127love

Anonimowy pisze...

zgłaszam się ;)


ogigogi

kingusiamanutka pisze...

Zgłaszam się

kingusiamanutka

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.
Mam : Hot Buys Sweter z Bisou,
Hot Buys Uggs z RIO, Małą, niebieską torebkę HB z Fudge

marti_xdd pisze...

Zgłaszam się :)
Jakby co,to mam płaszcz HB, fioletową sukienkę HB, czarną i szarą koszulkę HB, i złote buty HB :)

marti_xdd

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
Kingaaa003

Anonimowy pisze...

Aaaa i mój nick to blackmydoll

agaciad-_-b pisze...

zgłaszam się warunki spełniłam


agaciad-_-b

HoomerkA pisze...

Zgłaszam się

modine

Klaudia64322 pisze...

Zgłaszam się .!

Nick :Klaudia64322

Unknown pisze...

Zgłaszam Sie

CukierkowaMaria

Monika5557 pisze...

Zgłaszam się.
Monia_tka

klaudia pisze...

Zgłaszam się :)

sonia382

MovieStarPlanet pisze...

zgłaszam się MissTheGusto

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.
CoolMissPunk

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się !! :)

michael2685

Pozdrawiam ;))

WeroniuS pisze...

zg sie ! Moj nick na stardoll to WeroniuS
Obserwuje tego wspanialego bloga jako weroniak krupa ! :))

Ewaaxd15 pisze...

ZGŁASZAM SIĘ!!

Ewaaxd15
=]

PaTrYcJa pisze...

zgłaszam się

Bloody_Merry

Anonimowy pisze...

Zg się ;)

kina614

Lila11211 pisze...

Zgłaszam się. :)

Lila11211

mam 2 sm :>

dangerJT pisze...

Zgłaszam się ! Świetna loteria ;)

dangerJT

Oleandrea pisze...

zgłaszam się ;D

oleandrea

obserwuję jako: Weronika Polska

Kasia ,., ( : pisze...

Zgłaszam się ... Sto lat ! ( :

Na stardoll : MissSaszsz

zOyeczka pisze...

Zgłaszam się
Wszystkiego najlepszego dla redakcji z okazji urodzin bloga :D
zoyeczka

Eryk ;) pisze...

zgłaszam się
erikarm96

Oliwia pisze...

Zgłaszam się
Mam wszystkie ciuszki prócz apaszki USA ze sklepu archive, różowej Hb torebki ze sklepu Evil Panda.
Mam nadzieję, że coś wygram.


NuWkA ( obserwuję bloga jako oliwkaaja.blogspot.com )

PeaceJula.. pisze...

Zgłaszam sie :D

PeaceJula..

Ola :) pisze...

Zgłaszam się ;D

Krysia12

M. pisze...

Zgłaszam się, na fejsie jestem jako Tyla :)
z tym że mam żołty top DKNY, USA tank top, Evil Panda HB bag i HB top, prettynLove HB hot pants, DKNY Two tone scarf... ;)

Carlson pisze...

zgłaszam się :)

keniura

Alexa pisze...

zgłaszam się :)
gwiazda3000

Kociak33nn. pisze...

Zgłaszam się Kociak33nn .
Polubiłam na FB :)
Spełniam warunki :)

katyperry9809 pisze...

ZGŁASZAM SIĘ
Fajnie byłoby wygrać :
Ja mam jakby co sweter szary z pierwszego rzędu,różową tunikę z drugiego i strój kąpielowy z trzeciego.

lidzia-dzidzia1

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Zgłaszam się.

Mam rzeczy nr: 1, 2, 4, 5, 7, 9, 14, 20, 27, 28, 30, 31, 32, 34, 35, 36 :D

Na facebook'u lubię Was pod nazwą LadyPrincesslov Stardoll ;)

LadyPrincesslov

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Aaa... Mam jeszcze rzecz nr 26 ;)

LadyPrincesslov

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :P
Chciałabym platformy jak dodasz.

P.S do tynki: Jest nawet więcej niż 120 komentarzy!
MileyA2012

syndra_ pisze...

Ja posiadam szalik USA : )

Zgłaszam się.

Gabilka11 :)

prada55 pisze...

Zgłaszam się.

Mam nr. 1,2,3,4,5,6,7,13, 14,16,17,18,19,20,25,27,28,30,31,32,33,34.

prada55

prada55 pisze...

Jeszcze dodam Ci link z ponumerownymi rzeczami, żemyś się nie zgubiła:

http://tinypic.pl/nq2ipyayvgyc

prada55

パペット pisze...

Zgłaszam się C :

Mój nick na stardoll to : Shenae.annie .

Anonimowy pisze...

Zgłaszam sie ; D Mój nick na stardoll to : kyyka

paulus114 pisze...

Zgłaszam się ;)

DzieciDowna